+48 22 331 00 51
ul. Grzybowska 2 lok. 36, 00-131 Warszawa

Wsparcie użytkowników IFS Applications™

Zdalne, kompleksowe wsparcie użytkowników ERP

wsparcie-erp-ifs
Zdalne, kompleksowe wsparcie użytkowników IFS ApplicationsTM
InfoConsulting Sp. z o.o. jako certyfikowany Partner IFS w Polsce realizuje samodzielnie projekty wdrożeniowe systemu IFS ApplicationsTM oraz aktywnie uczestniczy w projektach Partnera.

IFS-Platinum-partner

Wdrożony system IFS ApplicationsTM bez wątpienia stanowi wsparcie w efektywnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. Eksperci InfoConsulting mają świadomość, że bieżące utrzymanie systemu i prace związane ze wsparciem użytkowników wymagają czasochłonności administratorów. Klient musi budować i stale rozwijać kompetencje swojego zespołu administratorów, aby zapewnić sprawną obsługę rozwiązań systemowych, na bieżąco monitorować wydajność, czuwać nad poprawnością działania, rozwiązywać problemy użytkowników systemu. Nieprawidłowe korzystanie z IFS ApplicationsTM często powoduje błędy w danych, workflow oraz raportowaniu, co zaburza funkcjonowanie przedsiębiorstwa i wpływa na biznes.

Efektywniejszym sposobem zapewnienia bieżącego wsparcia użytkowników jest przekazanie obowiązków ekspertom InfoConsulting, którzy posiadają wiedzę i wieloletnie doświadczenie w pracy nad systemem. Usługa zdalnego wsparcia systemu IFS ApplicationsTM, to nic innego jak pomoc InfoConsulting, w skutecznym zarządzaniu systemem poprzez ograniczenie ryzyka, rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników oraz administrowanie systemem.

W ramach usługi eksperci InfoConsulting wykonują typowe czynności administracyjne:

  • Zarządzanie kontami użytkowników
  • Nadanie uprawnień
  • Zarządzanie profilami użytkownika
  • Dystrybucja ustawień profilu
  • Parametryzacja systemu
  • Ustalenie przyczyn błędnego działania systemu
  • Usuwanie zakłóceń w pracy aplikacji oraz poprawa jej funkcjonowania
  • Wyjaśnienie wątpliwości związanych z działaniem systemu.

Usługa zdalnego wsparcia oferowana przez InfoConsulting dotyczy całego systemu IFS ApplicationsTM i jego wszystkich modułów oraz opiera się na zasadach:

  • Komunikacji z klientem w celu bieżącej informacji w zakresie jakości świadczonych usług
  • Zapewnienia usystematyzowanego podejścia do zarządzania systemem
  • Zapewnienia ciągłości działania oraz zminimalizowanie ryzyk związanych z błędnym działaniem systemu.

Korzyści oferowanej usługi zdalnego wsparcia systemu IFS ApplicationsTM:

  • Obniżenie kosztów obsługi użytkownika końcowego
  • Sprawniejsze usuwanie problemów
  • Kompleksowe wsparcie w zakresie IFS Applications
  • Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry ekspertów
  • Brak kosztów utrzymania kompetencji
  • Brak przestojów w pracy w związku z niepoprawnym funkcjonowaniem systemu
  • Gwarantowany czas reakcji
  • Pewność usunięcia problemów i wykonania bieżących zadań
  • Możliwość skupienia się wyłącznie na biznesowej stronie prowadzonej działalności.

wsparcie-uzytkownikow-IFS-Applications

Udostępnij
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Góra