+48 22 331 00 51
ul. Grzybowska 2 lok. 36, 00-131 Warszawa

Elektroniczna obsługa pracownika

Aplikacja wspierająca zdalną obsługę pracowników

eOP
Aplikacja eOP – elektroniczna Obsługa Pracownika, opracowana przez ekspertów FinCode na potrzeby klientów Grupy InfoConsulting, eliminuje problemy związane z tradycyjnym dostarczaniem papierowych dokumentów dla pracowników.

Pozwala na dystrybucję dokumentów takich jak: PIT11, IMIR (d. RMUA), paski płacowe oraz wiele innych, za pośrednictwem specjalnie przygotowanego narzędzia, bez konieczności ręcznego adresowania i wysyłki listownej.

Największe korzyści aplikacji eOP uzyskają organizacje o charakterze zdecentralizowanym. Aplikacja jest szczególnie przydatna tam, gdzie pracownicy są rozproszeni terytorialnie.

 

 

 

 

 

 

Korzyści z wdrożenia Elektronicznego Panelu Pracownika:

  • Poprawa jakości komunikacji z pracownikami – aplikacja umożliwia uruchomienie kanału komunikacji elektronicznej i gwarantuje uniknięcie komplikacji związanych ze zmianami adresów korespondencyjnych
  • Bezpieczeństwo danych – eOP zapewnienia bezpieczeństwo podczas wymiany poufnych informacji kadrowo-płacowych
  • Oszczędności – aplikacja pozwala na pominięcie dystrybucji dokumentów listami poleconymi oraz obsługę zwrotów
  • Stały monitoring obiegu dokumentów – system umożliwia bieżące śledzenie akcji dystrybucji dokumentów
  • Nowoczesne i bezpieczne mechanizmy integracji z różnymi systemami ERP
  • Gwarancja zachowania polityki bezpieczeństwa firmy
  • Możliwość dalszej rozbudowy platformy komunikacji elektronicznej z pracownikami
  • Optymalizacja i responsywność – aplikacja dostosowana do różnych przeglądarek, w tym urządzeń mobilnych.

 

Udostępnij
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Góra