+48 22 331 00 51
ul. Grzybowska 2 lok. 36, 00-131 Warszawa

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

Nowoczesne narzędzie usprawniające obsługę klientów

ebok-700x555eBOK to nowoczesny kanał komunikacji usprawniający obsługę klientów.

Dostęp do Działu Obsługi Klienta 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to interaktywne narzędzie usprawniające obsługę klientów. Ten nowoczesny kanał komunikacji pozwala klientowi na samodzielny wgląd we własne dokumenty za pośrednictwem Internetu.

Pełna informacja zgromadzona jest w jednym miejscu, a klient ma do niej dostęp bez wychodzenia z domu. Ten funkcjonalny system proponowany przez InfoConsulting, usprawnia codzienną pracę wielu przedsiębiorstw.

eBOK to łatwa w administrowaniu i użytkowaniu aplikacja, niewymagająca rozbudowanej infrastruktury informatycznej.

Do korzystania z niej wystarczy klientowi login i hasło, które generowane są przez administratora indywidualnie dla każdego klienta. Dzięki temu klient może w każdej chwili uzyskać dostęp do swojego konta i znaleźć odpowiedzi na nurtujące go pytania. W przypadku, gdy Twoja firma zechce go o czymś poinformować, klient otrzymuje powiadomienie drogą elektroniczną.

jak_dziala_ebok

System posiada funkcję dostarczania elektronicznego obrazu faktur do klienta. Jeżeli klient zdecyduje się na taką formę rozliczeń, nie trzeba wysyłać faktur pocztą, a także przechowywać papierowych dokumentów, gdyż wszystko jest w systemie. Ponadto aplikacja daje możliwość generowania i wysyłania powiadomień o zbliżających się terminach płatności. Klient nie musi się martwić tym, że zapomni uregulować zobowiązanie, a Twoja firma nie ponosi żadnych kosztów windykacyjnych.

Inwestycja w system eBOK (elektroniczne biuro obsługi klienta) to zwiększenie poziomu satysfakcji oraz ogromne korzyści dla klientów, ale również niezwykle funkcjonalna aplikacja dla przedsiębiorstw:

  • Wspomaga zarządzanie sprawami zgłoszonymi przez klientów. Wszystkie zgłoszenia są przechowywane, a klient otrzymuje powiadomienia drogą elektroniczną o każdym zdarzeniu, które jego dotyczy i zostało zarejestrowane w portalu. Każde zgłoszenie, nie tylko internetowe, trafia do modułu obsługi spraw. Sprawy są uporządkowane, poprzez nadanie identyfikatora, a następnie przypisane do właściwych pracowników, którzy dalej poprzez wygodne panele obsługi mogą nimi zarządzać.
  • Wygodną funkcją systemu jest dostarczanie elektronicznego obrazu faktury do klienta. Zakładając, że dostawca podpisze z odbiorcą stosowną umowę na dostarczanie dokumentów w formie elektronicznej, przyspieszy to moment dotarcia faktury do klienta. Moduł płatności online ułatwia klientowi szybki sposób zapłaty, a firmie skraca czas oczekiwania na wpłatę.
  • Aplikacja posiada możliwość generowania i wysyłania powiadomień o zbliżających się terminach płatności. Dzięki czemu klient nie musi pamiętać o datach zobowiązań, przedsiębiorstwo nie ponosi żadnych kosztów windykacyjnych.
  • eBOK umożliwia tworzenie zbiorczych informacji wysyłanych do klientów. Możliwości tego rozwiązania są bardzo duże i zależą od pomysłowości i potrzeb użytkowników systemu (np. pracowników z działu marketingu), można wysyłać np. wiadomości z życzeniami świątecznymi, informacje o zebraniu członków spółdzielni, informacje o czasowym zamknięciu wody albo o akcjach promocyjnych i dobrych rabatach na swoje produkty.

Aplikacja jest bardzo prosta i intuicyjna, nie wymaga posiadania rozbudowanej infrastruktury informatycznej, jest też łatwa w administrowaniu.

Udostępnij
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Góra