+48 22 331 00 51
ul. Grzybowska 2 lok. 36, 00-131 Warszawa

CRM

Zarządzanie relacjami z klientami

crm-700x555Dziś koncepcją zarządczą wielu przedsiębiorstw staje się zPT-Dyn-rgb_CRM13arządzanie relacjami z klientem, a co za tym idzie możliwość zmniejszenia kosztów oraz zwiększenia rentowności firmy.

Potrzeby klienta i jego satysfakcja są dla firmy niezwykle ważne, w skutek czego zasoby i procesy w firmie powinny być ukierunkowane na tworzenie wartości dla klienta. Aby zebrać rozproszone informacje o kliencie, o różnej jakości i standardzie, a także uzyskać możliwość prowadzenia analiz potrzebne jest odpowiednie narzędzie informatyczne.

Poprzez synergię kompetencji ekspertów InfoConsulting i narzędzie Microsoft Dynamics CRM stworzyliśmy ofertę, która pozwala na automatyzację procesów biznesowych w przedsiębiorstwie. System CRM ułatwia uporządkowanie wiedzy o kliencie i zbudowanie relacji, pozwala na indywidualne podejście do procesów marketingowych, sprzedażowych i posprzedażowych w każdym z obszarów firmy.

Microsoft Dynamics CRM to prosty i intuicyjny interfejs, integracja z innymi produktami firmy Microsoft sprawia, że aplikacja staje się chętnie i często wybierana przez klientów. System cechuje duża elastyczność pozwalająca łatwo dostosować się do wymagań organizacji, tym samym pomaga stworzyć spójną i przejrzystą bazę danych dla działów sprzedaży, usprawniając obieg informacji w przedsiębiorstwie.

Microsoft Dynamics CRM udostępnia bieżący widok działań sprzedażowych, począwszy od nawiązania kontaktu, po realizację zamówień i bieżący kontakt. System zapobiega też niepotrzebnemu dublowaniu się działań poprzez dostęp do informacji kluczowych pracowników.

Aplikacja umożliwia samodzielne tworzenie raportów, pokazuje przepływ pracy. Raportowanie danych odbywa się w czasie rzeczywistym, tak, aby osoby decyzyjne w każdej chwili mogły sprawdzić wyniki handlowców, statusy realizacji, przeanalizować historię podjętych działań. Ogromne możliwości wizualne prezentacji danych pozwalają na identyfikację szans i trendów rynkowych.

InfoConsulting oprócz wdrożenia Microsoft Dynamics CRM oferuje również usługi doradczo-konsultingowe na każdym etapie implementacji systemu.

Korzyści biznesowe z wdrożenia Microsoft Dynamics CRM:

  • Budowanie długotrwałych relacji z klientem poprzez ujednolicenie procesów obsługi
  • Zapewnienie jednej bezpiecznej bazy danych o kliencie
  • Dostęp do bieżących informacji na temat klientów
  • Skuteczność w analizowaniu i prognozowaniu sprzedaży
  • Możliwość szybszego podejmowania decyzji o charakterze strategicznym
  • Możliwość ewidencjonowania i śledzenia procesów sprzedażowych
  • Podniesienie poziomu świadczonych usług
  • Zmniejszenie kosztów
  • Wzrost rentowności firmy
Udostępnij
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Góra